wtorek, 11 lutego 2014

Zbiórka odwołana!

Czuj!
Przepraszam,że nie napisałam wczoraj nic, ale próbowałam załatwić jeszcze jakieś pomieszczenie na naszą zbiórkę. Niestety nie udało się w związku z powyższym niestety muszę odwołać zbiórkę, bo nie wiem jaka będzie jutro pogoda. W poprzednią środę niby nie było zimno, ale jednak trochę było.

Biwak:
Nie mam jeszcze planu wyjazdu, całe opóźnienie jest spowodowane feriami, ponieważ dużo os. jest na urlopach. Obiecano mi, że do końca tego tyg. dostanę, więc wstawię na stronę wszystko. Nie wiem czy pisałam wcześniej, ale nasza gromada wylosowała temat: "bajki" na bal karnawałowy, także stroje można już szykować.  :)

Życzę udanej końcówki ferii!

Bądźcie czujni i wejdźcie koniecznie na stronę w przyszły poniedziałek.

Drużynowa Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz