poniedziałek, 9 grudnia 2013

Zbiórka 11.12.2013 + Zebranie

Czuj!
Zbiórka + wspólny wieczór
Na najbliższej zbiórce będziemy malować nasze aniołki i inne ozdoby świąteczne z masy solnej oraz przygotowywać kolędy. Mieliśmy przygotować jasełka, jednak, że zuchy chodzą w kratkę na zbiórki i duża część nie lubi wystąpień publicznych to nie będzie przedstawienia. Natomiast wspólnie z 5 DH "Krąg" przygotujemy wieczór kolęd i pastorałek. Już teraz bardzo serdecznie zaprasam wszystkich chętnych!
Jestem w trakcie załatwiania sali, ale prawdopodobnie będzie to 19.12.2013r. Podczas wspólnego wieczoru będziemy sprzedawać nasze własnoręczne ozdoby świąteczne.

Mikołajaki:
Bardzo mi przykro, że nie wszystkie dzieci dostały paczki od Mikołaja,ale ja prosiłam o jakiś znak.
 Po 1) Drodzy Rodzice sami wiecie, że Wasze dzieci nie chodzą na wszystkie zbiórki. Po 2) Drodzy Rodzice jest też sporo dzieci, które chodziły na zbiórki, a nagle przestały. Ja nie mogę bez żadnej informacji inwestować swoich pieniędzy w słodycze dla dzieci. Dzieci, których Rodzice zadzwonili czy przez kogoś przekazali czy jeszcze jakoś inaczej poinformowali dostały paczkę.

ZEBRANIE:
Zebranie odbędzie się 17.12.2013r. o godz. 17.00. Mam nadzieję, że frekwencja będzie większa niż w październiku. Mamy naparwdę wiele do omówienia i wyjaśnienia.
Spotkamy się w klasie, gdzie zazwyczaj są zbiórki zuchowe.

Drużynowa Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz