piątek, 8 listopada 2013

11 listopada 2013

Czuj!
Przypominam, że spotykamy się 11 listopada o godz. 10.15 przed Kościołem Św. Ducha w pełnym umundurowaniu. Zuchy, które nie mają jeszcze mundurów przychodzą bez mundurów. Po Mszy Świętej rozchodzimy się do domów na obiadek. Ponownie spotykamy się o godz. 14.30 na Pl. Bohaterów na podchdach z okazji 11 listopada. Podchody zakończymy na Pl. Bohaterów o godz. 15.30. Chyba, że będzie padał deszcz to wtedy się nie spotkamy ponownie.

Drodzy Rodzice!

1)Liczę na to, że przyprowadzicie swoje dzieci, aby i one mogły wziąć udział w uroczystej mszy z okazji 11 listopada. Oczywiście, jeśli ktoś wyjeżdża, bądź naprawdę nie może przyjść to rozumiem. Ja, jednak liczę, że większość zuchów przyjdzie.
1 PRAWO ZUCHA: Zuch kocha Boga i Polskę. Osobiście zdaję sobie sprawę, że msza będzie długa i nie do końca ciekawa dla większości zuchów, ale uważam, że warto. Jest to przecież namiastka historii i patriotyzmu oraz nasz obowiązek.

2)Na początku października robiłam zebranie, na którym było bardzo mało Rodziców. Zebranie było po to, aby załatwić wszystkie sprawy. Prosiłam, aby przyszłe, ewentualne pytania wysyłać na e-mail 5gz.dzielne.orly@gmail.com, lub dzwonić, mój nr 531730685. Dzięki temu zaoszczędzimy czas, który ucieka na rozmowy z Rodzicami, co skraca czas dzieciom. Mówiłam także, że mam dużo rzeczy na głowie, a przede wszystkim skupiam się na przygotowaniu zbiórek dla zuchów, bo o nich tutaj chodzi. Dlatego prosiłam, aby pisać e-mail czy sms, jeśli ktoś coś potrzebuje ode mnie. To pozwoli mi na  zapisanie sobie i przygotowanie danych rzeczy. Unikniemy wówczas sytuacji, kiedy cały czas zapominam czegoś dla kogoś. Bardzo proszę szanować swój czas i mój, który jest tak cenny w dzisiejszym zabieganym świecie. Mam nadzieję, że jak miną kolejne 2 miesiące to nasza współpraca będzie wspaniała jak z poprzednimi Rodzicami. :)

Drużynowa Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz