środa, 29 maja 2013

Zbiórka + Zebranie


Zbiórka 29/05/2013
Zbiórki w dniu dzisiejszym nie będzie, ponieważ szkoła będzie szybciej zamknięta, a na zbiórkę w terenie jest za brzydka pogoda.
Przyszła zbiórka normalnie w środę na godz. 17.00.
Na dzień dzisiejszy nie otrzymałam żadnych informacji odnośnie ZLOTU HUFCA jak tylko dostanę to wstawię na stronę i dam znać sms.

Zebranie 04/06/2013 (wtorek)
Tak jak zapowiadałam, w przyszłym tygodniu odbędzie się zebranie z rodzicami dotyczące różnych rzeczy. Zebranie będzie w klasie nr 29 (od fizyki) na 1 piętrze o godz.17.00Poniżej wstawiłam zdjęcia ulotek obozów harcerskich, które są godne polecenia. Będą na nich również zuchy z innych hufców.
Proponuję, aby zastanowić się i wspólnie podjąć decyzję na zebraniu, w które miejsce pojadą razem dzieci.
Bardzo proszę o przysłanie sms mi, jeśli mam coś komuś wydrukować, przygotować (jakieś papiery, dokumenty), bo mogę kogoś pominąć. Zebranie jest okazją do załatwienia różnych spraw, na które zazwyczaj nie ma czasu.







Drużynowa Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz