poniedziałek, 28 stycznia 2013

BAL KARNAWAŁOWY

Czuj!
Przepraszam wszystkich za brak wiadomości na stronie, niestety nie miałam dostępu do internetu.

Środa: 30.01.2013r

Tak jak już pisałam w sms obecność obowiązkowa dla idących na Bal Karnawałowy (02/01/2013).
Bardzo proszę, aby każdy miał 7 zł wpisowego, zgodę rodzica (napisaną własnoręcznie), a także strój w jakim będzie na balu.

BAL:
Na balu zajmować będzie się naszymi zuchami dh Monika Kozak i dh Marek.
Część dzieci zna dh Monikę, a część dzieci pozna, jednak jest to zaufana i stara stażem harcerka.
Ja w tym czasie mam egzamin w Szczecinie i niestety nie mam pewności, że dojadę do naszych zuchów.

Osoby, które nie zjawią się w środę na zbiórce nie będą mogły uczestniczyć w balu, gdyż muszę przygotować z zuchami zadanie balowe, zebrać wszystko i przekazać dh Monice.


W razie pytań proszę dzwonić.
Zepsuł mi się telefon i części numerów telefonów nie mam, także w miarę możliwości proszę przekazać dalej, aby wejść i przeczytać informacje na stronie.



Drużynowa Agata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz