czwartek, 20 czerwca 2013

ZLOT HUFCA C.D.

Czuj!
Przypominam, aby zabrać rzeczy odpowiednie do pogody. Proszę nie zapomnieć o nakryciu głowy oraz kremie z filtrem. Jeśli nastąpi zmiana pogody i przyjdą deszcze to warto zabrać kurtkę przeciwdeszczową. Nie można zapomnieć o tenisówkach czy klapkach do chodzenia po szkole,a także o małym plecaczku, w który każdy zuch schowa picie. Mam nadzieję, że nie zważając na pogodę wszystkie zuchy zjawią się w pt. w pełnym umundurowaniu oraz pełnym obuwiu do munduru. Na gre dzienną zuchy będą szły w koszulkach gromady. Zuchy, które nia mają koszulki gromady muszą mieć inną koszulkę na króki rękaw, ale nie na ramiączka. Od pt. 18.00 do sb. 16.00 zuchy będą pod opieką dh Marka, później moją.

ZUCHOM PRZYPOMINAM O PRÓBACH ZUCHA!!

Koszulki + sprawności:
-nazbierało się kilkoro zuchów, ktore nie mają koszulek gromady. Moja propozycja jest taka, że przyniosę 26/06 na zbiórkę rozmiary koszulek i, jeśli rodzice zdecydują się to zaraz na początku lipca zamówię je. Niebawem na stronie ukaże się lista zuchów, które zdobyły sprawności w ciągu roku. Sprawności także zostaną zamówione w lipcu, ale rozdane dopiero  w sierpniu.

Wakacje:
-ostatnia zbiórka przypada 26/06, w lipcu nie będzie zbiórek. Planuję wyjazd 2-4 sierpnia lub 9-11 sierpnia i do 26/06 czekam na informację, który termin bardziej odpowiada. Prawdopodobnie 30.08-01.09.2013 odbędzie się START HARCERSKI.
Drużynowa Agata

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Zbiórka 19/06/13 + ZLOT HUFCA

Czuj!
Na najbliższą zbiorkę przychodzimy w koszulkach gromady i dole od munduru (dz-spódnice, ch-spodenki). Zgodnie z umową przynosimy ze sobą misia, bądź lalkę oraz bluzę mundurową spakowaną). 
Prośba do Rodziców
Bardzo proszę, aby Rodzice dogadali się, w  którą stronę mogą zawieść dziecko, jeśli ktoś będzie miał problem z dowozem, a nie ma kontaktu z Rodzicami to proszę o kontakt ze mną.

INFORMACJE DOTYCZĄCE ZLOTU


Spotykamy się w mundurach o 18.00 przed Zespołem Szkół Ogólnokształcących w Rzepinie (ulica Wojska Polskiego 30)
Co zabrać:
-karimatę, śpiwór
-koszulkę gromady
-menażkę lub (plastikowe naczynia), kubek i niezbędnik (sztućce)
-śpiewnik, poradnik, próbę zucha,latarkę
-przybory do mycia
-ubranie do ubrudzenia, dres do spania, zapasowy dres, zapasowe buty

Jedzenie:
-słodycze i soki każdy w swoim zakresie
-wszystko co zostanie każdy zabiera z powrotem do domu


Krzysiu P.- margaryna, wędlina, pasztet
Bartek P.-mleko, herbata (rozpuszczalna),dżem
Szymon P.-płatki, ser żółty, chleb
Zuzia B.-dżem, wędlina,chleb
Marta D.-chleb, mleko, pasztet
Dobrusia C.-chleb, ser żółty, mleko
Milena D.-chleb, pasztet, płatki
Julia D.-płatki, mleko,ser biały
Paweł K.-ser biały, czekolada,herbata (rozpuszczalna)
Julia M.-wędlina, chleb, dżem
Julia W.-płatki, mleko, wędlina
Julia B.- chleb, wędlina, płatki
Wiktor S.-płatki, mleko,herbata (rozpuszczalna)
Kamil W.-mleko, ser żółty,pasztet
Paulina P.- pasztet,mleko,dżem
Tomasz S..-chleb, płatki, dżem

Kuba S.-chleb, ser żółty, pasztet
dh Agata-chleb, ser biały, mleko
dh Marek- ser żółty, pasztet, herbata (rozpuszczalna)


Plan:
Piątek: 
od 18:00 - zakwaterowanie
19:00 - Apel i powitanie uczestników
20:00 - 21:30 - Czas wolny na kolację, umycie się, odprawa dla drużynowych
22:30 - 01:00 - Gran nocna po mieście.
Sobota:

8:00 - pobudka, toaleta poranna, śniadanie
8:30 - oprawa dla drużynowych
9:00 - 17:00 Trasa gry dziennej (~14:00 obiad)
17:00 - 19:00 - Gry i zabawy integracyjne dla wszystkich pionów
19:00 - 20:00 - Czas wolny
20:00 - ogłoszenie wyników i podsumowanie gry dziennej.
20:30 - 05:00 - Kino Nocnych Piratówod 22:00 - Cisza nocna
Niedziela

9:00 - Pobudka, toaleta poranna, śniadanie
10:00 - Apel
10.30-11.00 - opuszczenie bazy rajdu

Drużynowa Agata

czwartek, 6 czerwca 2013

ZLOT HUFCA - PLAN

Czuj!
Poniżej wstawiam informacje odnośnie ZLOTU HUFCA. Każdy chętny zuch, który będzie jechał na biwak musi przynieść na najbliższą zbiórkę 12/06/2013 zgodę rodzica oraz składkę zadaniową w wysokości 15 zł. Na zbiórce 12/06/2013 ustalimy kwestię jedzenia i transportu. Spotykamy się bez mundurów 17.00-18.30.

ZAPROSZENIE

21. Drużyna Harcerska „KLON” z Rzepina jako organizator ma zaszczyt zaprosić hufiec Słubice na

Zlot wcześniej wspomnianego hufca.

Zlot będzie miał miejsce w dniach 21-23 czerwca 2013 roku na hali widowiskowo-sportowej przy

Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rzepinie (ulica Wojska Polskiego 30)

Zapraszamy już w piątek (21 czerwiec 2013 r.) od godziny 18:00

Organizatorzy

21. DH „KLON”



Ogólny regulamin Zlotu Hufca Słubice ZHP

1. Zlot Hufca odbędzie się bez względu na pogodę w dniach 21-23 (piątek, sobota, niedziela) czerwca 2013 roku.

2. Organizatorem Zlotu jest 21. Drużyna Harcerska „KLON” z Rzepina.

3. Bazą Zlotu jest hala widowiskowo-sportowa przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rzepinie (przy ulicy Wojska Polskiego 30).

4. Każdy uczestnik jest zobowiązany do przestrzegania zasad BHP oraz Prawa Harcerskiego.

5. Wpisowe ustala się 15 zł/osobę.

6. Patrol składa się z minimalnie 10 osób a maksymalnie z 20
a. Wszystkie braki lub nadwyżki uczestników proszę zgłaszać wraz ze zgłoszeniem

7. Każdy patrol musi posiadać pełnoletniego opiekuna.
8. Za szkody wyrządzone przez uczestników odpowiedzialność ponoszą patrolowi patrolów.
9. Organizator zapewnia na bazie rajdu:
a. Bezpieczeństwo
b. Ciepły prysznic
c. Miejsce do spania
d. Salę do relaksu
e. Podstawowy sprzęt sportowy
f. Czajnik z ciepłą wodą
g. Toalety
h. Herbatę, kawę (cukier we własnym zakresie)

10. W dniu trasy dziennej (sobota) organizator zapewnia ciepły posiłek oraz ciepłą herbatę.

11. Organizator zapewnia:
a. Nagrody dla najlepszych patroli
b. Plakietkę okolicznościową dla każdego uczestnika
c. Dyplom uczestnictwa
d. Dobrze zorganizowany czas
e. Dobrą zabawę
f. Nagrody pocieszenia

Drużynowa Agata

wtorek, 4 czerwca 2013

Zbiórka 05/06/2013 + obóz

Czuj!
Na dzisiejszym zebraniu został wybrany obóz w Pobierowie. Każdy Rodzic, który chce wysłać swoje dziecko na ten obóz, a nie był na zebraniu musi do jutra mi przekazać osobiście, telefonicznie czy pisemnie taką informację.

Zbiórka:
Chciałam przekazać to na zebraniu, jednak ze względu na małą ilość Rodziców piszę na stronie. Jutro zbiórka bez mundurów. Tak jak obiecałam zuchom będziemy robić zdrowe kanapeczki.
Zadaniem zucha jest przyniesienie: nożyka, talerzyka, deseczki, ściereczki oraz niezbędnych rzeczy do zrobienia zdrowych i wiosennych kanapek (chleb,bułki, warzywka i owoce). Zrobione przez nas kanapki będziemy jeść na zbiórce w formie kolacji.

Drużynowa Agata