poniedziałek, 28 stycznia 2013

BAL KARNAWAŁOWY

Czuj!
Przepraszam wszystkich za brak wiadomości na stronie, niestety nie miałam dostępu do internetu.

Środa: 30.01.2013r

Tak jak już pisałam w sms obecność obowiązkowa dla idących na Bal Karnawałowy (02/01/2013).
Bardzo proszę, aby każdy miał 7 zł wpisowego, zgodę rodzica (napisaną własnoręcznie), a także strój w jakim będzie na balu.

BAL:
Na balu zajmować będzie się naszymi zuchami dh Monika Kozak i dh Marek.
Część dzieci zna dh Monikę, a część dzieci pozna, jednak jest to zaufana i stara stażem harcerka.
Ja w tym czasie mam egzamin w Szczecinie i niestety nie mam pewności, że dojadę do naszych zuchów.

Osoby, które nie zjawią się w środę na zbiórce nie będą mogły uczestniczyć w balu, gdyż muszę przygotować z zuchami zadanie balowe, zebrać wszystko i przekazać dh Monice.


W razie pytań proszę dzwonić.
Zepsuł mi się telefon i części numerów telefonów nie mam, także w miarę możliwości proszę przekazać dalej, aby wejść i przeczytać informacje na stronie.



Drużynowa Agata


wtorek, 15 stycznia 2013

BAL KARNAWAŁOWY

Czuj!
Czapki:
Informuję, że zamówione czapki przyjdą dopiero pod koniec stycznia, gdyż zabrakło ich na stanie w składnicy harcerskiej. Przykro mi :(

Wstawiam informacje odnośnie Balu Karnawałowego.
Proszę o potwierdzenie udziału w zabawie do 18.01.2013r.



Informuję także, że  5GZ "Dzielne Orły" wylosowła Rock&Roll.
Zatem każdy zuch, który będzie uczestniczył w balu powinien mieć strój odpowiadający stylowi
 ROCK&ROLL.




                                         Bal Karnawałowy
 SŁUBICE MUSIC AWARDS

Założenia organizacyjne:
1.Organizator
50 Środowiskowa Drużyna Harcerska ,, GRANICA” Słubice
2. Termin
Biwak odbędzie się w dniach 2-3 Luty 2013 r.

3.Miejsce biwaku
           Gimnazjum nr.1 w Słubicach
           Miejsce noclegowe: klasy
4.Cele biwaku:
Odnowienie starych przyjaźni i nawiązanie nowych
Integracja środowisk harcerskich. Dobra zabawa.



Plan Balu

02.02.2013 – Sobota
1800–1900 –  Przyjazd uczestników balu
1900–  Rozpoczęcie Balu
1915 –1930 –  Prezentacja swoich stylów przez drużyny.
1930 – 2000 – Zabawa w Krzesełka.
2000 – 2030 – Czas dla Melomana(kolacja)
2030 – 2130 – Konkurs Karaoke
2130 – 2200 Taniec na gazecie
2200 – 2300 –  Tak to leciało!
2300 – 2330 – Taniec z numerkami
2330–2345 – Chwila przerwy na złapanie tchu J
2345–2415 –  Tunel
2415–115 –  Taniec belgijski
200 – Cisza nocna/gry i zabawy harcerskie dla wytrwałych
03.02.2013 – Niedziela
800–830 – pobudka i toaleta poranna
830–900 – Śniadanie
900 –1000 – Zakończenie Balu i Apel Podsumowujący
1000–1100 –  Sprzątanie  „Pobojowiska J
1100–Odjazd uczestników





Na Bal zabrać:
-składka zadaniowa- 7 zł
-karimatę, śpiwór, materace (kto nie ma karimaty)
-mundur zuchowy, kostium w wylosowanym gatunku muzycznym
-menażkę, kubki, sztućce
-Garść dobrego humoru aby świetnie się bawić J

5.Regulacje końcowe
·         Podczas balu obowiązuje przestrzeganie Prawa Harcerskiego
·         Organizatorzy gwarantują wyżywienie na balu J 
·         Bufet otwarty cały czas trwania balu.


                                                                                                           
Z harcerskim pozdrowieniem
Czuwaj!
50 ŚDH „Granica”

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Informacje

Czuj!

Nakrętki:
Na początku dziękuję wszystkim dzieciom i rodzicom za zbieranie nakrętek przez cały okres trwania naszej akcji. Przyszedł styczeń, a z nim i koniec zbierania. Chciałabym, aby zuchy teraz mogły przekazać je, jakiemuś potrzebującemu dziecku. Wiem, że jest wiele takich osób. Jeśli ktoś zna  takie osoby to proszę o kontakt ze mną.

Kartki:
Ze sprzedaży kartek zuchy zarobiły 136 zł, dzieląc na 21 zuchów pracujących wychodzi po 6,50 zł.
Zgodnie z umową między mną, a zuchami, chciałabym, aby każdy zuch wybrał coś tylko dla siebie z poniższego linku do strony. Jest możliwość dopłaty do jakiejś rzeczy, ale max 3,50 zł. Uważam, że lepiej, jeśli każdy wyda zarobione pieniądze na to, co on chce, a nie coś wspólnego.

http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=15&s=16

PRZYKŁADY
 
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=01&id=693
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=01&id=1925
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=01&id=1950
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=01&id=1684
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=01&id=815
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=01&id=566
 http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=06&id=1993
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=06&id=1812
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=06&id=1483
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=06&id=1485
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=06&id=1999
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=11&id=1758
http://sklep.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=11&id=676


Czapki:
Zostały zamówione i na najbliższej zbiórce zostaną rozdane.

Składki:
Bardzo się cieszę, że podobnie jak w zeszłym roku, tak i w tym sprawnie zostały zapłacone składki w wysokości 48 zł. Nie zapłaciły jeszcze tylko 4 osoby, zatem bardzo proszę o wpłatę na najbliższej zbiórce.
Przypominam, że w składce jest ubezpiecznie, a 20% składki zostaje oddane gromadzie.

Zbiórka:
Zbiórki 09.01.13r. nie będzie.
Najbliższa zbiórka odbędzie się 16.01.2013r.

Drużynowa Agata